monkeepers

- Visuel identitet
- Logodesign
- Payoff
- Grafisk elementer
- Grafisk produktion
Bogføring, der er alt andet end kedeligt
Monkeepers er skabt med en klar vision: at bygge bro mellem likviditet (money) og bogholderi (bookkeeping). Med fokus på kvalitet og en ny tilgang til branchen, positionerer Monkeepers sig som et frisk alternativ i markedet.
Deres ambition krævede en visuel identitet, der adskiller sig fra mængden – ikke endnu en “kontorblå” løsning, som man ser hos størstedelen af bogføringsvirksomheder.
Derfor valgte jeg en anden retning. Identiteten er stadig tro mod den finansielle branche, men udtrykker sig gennem et moderne og markant formsprog – med et logo og en farvepalette, der signalerer både skarphed og nytænkning.
Når vi tænker bogføring ser man hurtigt tal og
diagrammer for sig. Monkeepers logoikon er derfor en sammensmeltning mellem et søjlediagram og forbogstavet m fra monkeepers.
Kunde: Monkeepers ApS


